joi, 21 februarie 2013

Ganduri ascunse si idioate


Probabil ar trebui sa scriu despre politica, despre Klaus Johannis sau despre Pictor Ciorbea, insa mana magica imi apartine mie. Tot ce ating se transforma,  si cum asta nu ar fi destul,  politica o discut doar cand am o zi proasta si trista. Ne-am obisnuit sa carcotim si sa avem discutii intelectuale doar dupa ce avem  niste beri la bord sau dupa o mare dezamagire.

           Ca orice cetatean, am avut cateva “iubiri” in viata mea, si dupa toate aveam impresia ca sunt o persoana oribila, dar dupa ce a aparut facebooku’, situatia s-a schimbat in bine. Sunt un semizeu, tot ce ating isi gaseste idealul in viata, se logodeste si isi urmeaza cursul natural in viata. Sunt un initiator, pentru ca tot ce strang in brate, se elibereaza si isi gaseste fericirea.
           
    Sunt un blogger pentru ca am dat subscribe la Alina Ilioi, si ma trezesc cu cate un gand idiot in fiecare dimineata. Dorm bine, ma trezesc maine si scriu fara sens cand inca “una” se mai logodeste.  Ascult manele, creez probleme si sunt mai inteligent decat par.

P.S: Klaus Johannis e “peste”, si vrea sa o invete meserie pe Udrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu