joi, 3 ianuarie 2013

Seara de vara (2007)




Tarziu ma-ndrept spre casa mea tacuta
In buzunarul drept imi tin tutunul
Iar ochii mii indrept atent spre ceruri
Sa va eternul, infinitul straniu

Ma-ntorc de la-un conert cu Vama
Cu 7 ganduri toate despre mine
Si stiu ca sunt cam preocupat de asta
Dar las pe maine preocuparea, basta !

Si organismul meu imi cere o Cola rece
Raspund instant la acest instinct trupesc...
O Cola cu tabacco englezesc
Si-un singur gand mai am acum in minte !

Un gand frumos, desprins din basme
In care Sinzienele sunt proaste...

Incerc sa ma desprind de acest vis rece
Care imi da un sentiment de ciuda
Dar simt cum pe traseul meu
Au fost si altii !

Un gand frumos, desprins din basme
In care Sinzienele sunt proaste...

Pasesc atent, caci sunt in zona Iris
Aici gasesti si mâl dar si verdeata
E liniste in jurul pietii
Si totusi agitatie in om !

E cerul impanzit de stele
E lumea asta plina de mistere
Ne limitam frecvent privind la ele
Si-n uimire ma grabesc spre casa.

Odata ajuns, ma inchid intre pereti
Si-asa mai scap si eu de stele
De stele si de Sinziene !

E un gand stupid, desprins parca din basme
In care toate Sinzienele sunt proaste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu